Gravitace

Žánr: Sci-Fi    Rok: 2013      STÁHNOUTSHLÉDNOUT

Sandra Bullock ve filmu hraje doktorku Ryan Stone, skvělou lékařku – inženýrku na její první vesmírné misi. George Clooney ztvárnil vesmírného veterána Matta Kowalskyho, který velí svému poslednímu letu před odchodem do důchodu. Jenže během zdánlivě rutinní výpravy do kosmu dojde ke katastrofě. Loď je zničená a Stone a Kowalsky zůstanou ve vesmíru sami, odkázáni jeden na druhého a směřujíc dál do temného vesmíru. Hluboké ticho dává oběma jasně najevo, že ztratili jakékoli spojení se Zemí... a tím i jakoukoli šanci na záchranu. Strach se pomalu mění v paniku, zejména když si oba uvědomí, jak málo kyslíku jim zbývá. Přitom paradoxně jediný možný způsob návratu je pokračování v cestě do hlubokého vesmíru.(oficiální text distributora)

TRAILER K FILMU
MOŽNOSTI FILMU
SOCIÁLNÍ SÍTĚ

TAGY

Gravitace online ke shlédnutí. Gravitace download ke stažení. Gravitace cz titulky a český dabing. Gravity download, trailer, avi

DALŠÍ FILMY Z ŽÁNRU Sci-Fi
Monsters

Monsters (2010)

Uplynulo šest let, kdy NASA objevila mimozemský život v naší sluneční soustavě. Sonda, která přinesla tento revoluční objev, se vrací na Zemi se vzorkem neznámé formy života k podrobnému zkoumání. Při vstupu do atmosféry ovšem sonda havaruje nad Mexickým zálivem a dojde k úniku této neznámé formy života, která se velmi rychle adaptuje na zemské podmínky. Na Mexiko je ihned uvalena karanténa. (PetriK12)

Všemocný

Všemocný (2011)

Eddie Morra (Bradley Cooper) je zlenivělý spisovatel, kterému se začíná hroutit svět. Chtějí ho vyhodit z práce a rozchod s přítelkyní Lindy (Abbie Cornish) ho jen utvrdí v přesvědčení, že jeho život je v troskách a budoucnost nemůže přinést nic než další zklamání. To se ale změní ve chvíli, kdy Eddieho navštíví jeho starý přítel z dětství, Vernon (Johnny Whitworth). Nabídne mu pilulky NZT - utajovanou drogu, která umožňuje využívat mozek na 100 % a dodává člověku extrémní sebevědomí. Eddie se nechává zlákat neodolatelnými účinky NZT a naprosto droze propadne. Najednou je schopen využívat informace s ohromnou efektivitou. Vše, co kdy viděl, slyšel a přečetl, zvládá zpracovat a zužitkovat. Neustálá stimulace drogou ho katapultuje mezi elitu finančního sektoru. Jeho nadlidský výkon a úspěch přitáhne pozornost finančního magnáta Carla Van Loona (Robert De Niro), který v drogou posíleném Eddiem vidí příležitost, jak vydělat miliardy. Zázračná droga má ale nebezpečné vedlejší účinky a Eddie se ocitá v ohrožení života. Musí se skrývat, nájemní vrazi jsou však stále blíž. Podaří se mu uniknout, nebo doplatí na zrádnou představu, že ho droga učiní všemocným? (oficiální text distributora)

Žraloci

Žraloci (2005)

V oblasti Bermudského trojúhelníku dojde ke střetu vesmírného tělesa s velkým bílým žralokem. Plovoucí podmořská vědecká laboratoř, vedená Mikem (Corin Nemec) a jeho ženou Lindou (Vanessa Angel), se ocitne v ohrožení a musí bojovat o život se zuřivým žralokem. (oficiální text distributora)

Tři dni na Měsíci

Tři dni na Měsíci (2008)

Píše se rok 1950 a skupina školáků letí na Měsíc pomocí Stratosférického letadla pana Bati. Děti jako první pozemšťané prozkoumají povrch Měsíce a za pomoci šéfa firmy se opět vrátí domů ke svým rodičům. (oficiální text distributora)

Pán času

Pán času (2005)

Pokračování klasického anglického sci-fi seriálu, který se natáčel v letech 1963-1989. Devatenáctiletá Londýňanka Rose Tyler (Billie Piper) žije jednotvárný život prodavačky v obchodním domě s oblečením a nevidí před sebou jinou budoucnost. To se změní ve chvíli, kdy ji po zavíračce ve skladu napadnou oživlé figuríny. Zachrání ji záhadný muž, který se představí jako Doktor. Má neobvyklé znalosti a odlišné vnímání časoprostoru, než ostatní lidé. Rose na něj naráží znovu a znovu a ocitá se uprostřed boje o budoucnost lidstva, o kterém lidé ještě nevědí.

Byli jste na premiéře filmu Gravitace v kině? Ne? Tak to napravjte a určitě si na tento skvělý film zajděte. Nebo můžete sledovat zde a film si stáhnout zdarma i s titulkami a cz dabingem. Gravitace má totiž velké ambice stát se nejlepším filmem roku!