Gravitace

Žánr: Sci-Fi    Rok: 2013      STÁHNOUTSHLÉDNOUT

Sandra Bullock ve filmu hraje doktorku Ryan Stone, skvělou lékařku – inženýrku na její první vesmírné misi. George Clooney ztvárnil vesmírného veterána Matta Kowalskyho, který velí svému poslednímu letu před odchodem do důchodu. Jenže během zdánlivě rutinní výpravy do kosmu dojde ke katastrofě. Loď je zničená a Stone a Kowalsky zůstanou ve vesmíru sami, odkázáni jeden na druhého a směřujíc dál do temného vesmíru. Hluboké ticho dává oběma jasně najevo, že ztratili jakékoli spojení se Zemí... a tím i jakoukoli šanci na záchranu. Strach se pomalu mění v paniku, zejména když si oba uvědomí, jak málo kyslíku jim zbývá. Přitom paradoxně jediný možný způsob návratu je pokračování v cestě do hlubokého vesmíru.(oficiální text distributora)

TRAILER K FILMU
MOŽNOSTI FILMU
SOCIÁLNÍ SÍTĚ

TAGY

Gravitace online ke shlédnutí. Gravitace download ke stažení. Gravitace cz titulky a český dabing. Gravity download, trailer, avi

DALŠÍ FILMY Z ŽÁNRU Sci-Fi
It Conquered the World

It Conquered the World (1956)

Dr. Tom Anderson byl kontaktován bytostí z planety Venuše, která se dostala na Zemi díky družici vracející se z tříměsíční pouti vesmírem. Nadchne se pro plán mimozemského monstra, jehož cílem je zbavit lidi všech emocí, ovládnout je a učinit tak svět lepším místem pro život (dalších návštěvníku z Venuše, samozřejmě). (p6qwre)

Univerzální vojáci

Univerzální vojáci (2007)

Vládní program na vytvoření geneticky modifikovaných super vojáků skončí katastrofou, když armáda nezastavitelných zabijáků opustí své laboratorní cely dřív, než mohl kdokoliv jejich chování vyzkoušet v terénu. A věřte, že nebude zrovna slušné. To na vlastní kůži pozná skupinka mariňáků, kteří jsou vysláni na vzdálený ostrov zachránit profesora a jeho cenný výzkum. Brzy po svém příjezdu však zjistí, že nebezpečí číhá doslova za každým keřem. Boj o přežití, ve kterém je povoleno téměř vše, může začít! (oficiální text distributora)

Equilibrium

Equilibrium (2002)

Futuristický svet zavádza prísny režim - aby sa zabránilo vojne, robí sa všetko pre potláčanie emócií - sú zakázané knihy, umenie i hudba a city sú zločinom trestaným smrťou. John Preston je špičkovým vládnym agentom zodpovedným sa likvidáciu tých, ktorí porušujú pravidlá. Stratí však krabičku s Proziom - drogou, ktorá potláča emócie, a tak sa z toho, kto má strážiť zákon, stáva ten, kto začne bojovať za jeho zrušenie (oficiální text distributora)

Černočerná tma

Černočerná tma (2000)

V hlubokém vesmíru putuje kosmická loď a střetne se s útvarem, který prolétá v těsné blízkosti. Loď je poničena a prapodivná skupinka, skládající se z mladé pilotky Carolyne (Radha Mitchelová), pohledného poldy Johnse (Cole Hauser), který má na starosti vraha Riddicka (Vin Diesel), jenž má zvláštní schopnost vidět ve tmě, a několika cestujících - osadníků z kolonií, teď bojuje o přežití. Na neznámé planetě pohybující se vesmírem mezi třemi slunci totiž žijí krvežíznivé příšery, bojící se světla. Jednou za 22 let postihne planetu totální zatmění. A jakmile planetu zahalí černočerná tma, strhne se nerovný boj o život...

Jericho

Jericho (2006)

Dramatický seriál vypráví o tom, co se stane, když se na obzoru náhle objeví atomový hřib a uvede poklidné městečko v Kansasu v chaos. Jeho obyvatelé se ocitnou v naprosté izolaci a mohou se jen dohadovat, zda jsou jediní Američané, kteří zůstali na živu. Když jsou vyřazeny z provozu veškeré zdroje energie a možnosti komunikace, strach z neznámého uvrhne Jericho do všeobecného zmatku. Město se začne hroutit pod náporem teroru a strach i pocit zkázy probouzí v některých obyvatelích města jen to nejhorší. Ale v této době krize, kdy se citlivých jedinců zmocňuje šílenství, a na povrch vyplouvají i ta nejskrytější tajemství, v sobě někteří lidé najdou vnitřní sílu, jíž si dosud nebyli vědomi. A z těch, u nichž je to nejméně pravděpodobné, vzejdou hrdinové. V průběhu děje seriálu se objeví spiklenecké teorie. Jsou obyvatelé malého města pod palbou útoků? Nastal snad konec světa? A pokud byste přežili armagedon, jak by Váš život nejspíš pokračoval? Stálo by vůbec za to dál žit? (oficiální text distributora)

Zde můžete sledovat film Gravitace online a naprosto zdarma! Vyberte si megavideo, novamov, rapidshare, uloz.to, warez, czshare nebo sharerapid a stáhněte si ho download zdarma. CZ titulky k filmu a trailer jsou přiloženy. Je to opravdu skvělý film! Poslechněte a stáhněte si také Gravitace soundtrack k filmu download zdarma!.