Gravitace

Žánr: Sci-Fi    Rok: 2013      STÁHNOUTSHLÉDNOUT

Sandra Bullock ve filmu hraje doktorku Ryan Stone, skvělou lékařku – inženýrku na její první vesmírné misi. George Clooney ztvárnil vesmírného veterána Matta Kowalskyho, který velí svému poslednímu letu před odchodem do důchodu. Jenže během zdánlivě rutinní výpravy do kosmu dojde ke katastrofě. Loď je zničená a Stone a Kowalsky zůstanou ve vesmíru sami, odkázáni jeden na druhého a směřujíc dál do temného vesmíru. Hluboké ticho dává oběma jasně najevo, že ztratili jakékoli spojení se Zemí... a tím i jakoukoli šanci na záchranu. Strach se pomalu mění v paniku, zejména když si oba uvědomí, jak málo kyslíku jim zbývá. Přitom paradoxně jediný možný způsob návratu je pokračování v cestě do hlubokého vesmíru.(oficiální text distributora)

TRAILER K FILMU
MOŽNOSTI FILMU
SOCIÁLNÍ SÍTĚ

TAGY

Gravitace online ke shlédnutí. Gravitace download ke stažení. Gravitace cz titulky a český dabing. Gravity download, trailer, avi

DALŠÍ FILMY Z ŽÁNRU Sci-Fi
Green Lantern

Green Lantern (2011)

Vesmír jako takový je obrovskou záhadou, avšak po staletí tu existuje malá ale velmi mocná síla. Říkají si sbor Green Lantern a jsou to ochránci míru a spravedlnosti. Všichni válečníci jsou vázáni bratrskou přísahou kvůli udržení pořádku mezi galaxiemi, každý z nich nosí prsten, ze kterého čerpá svou super sílu. Když se však objeví nepřítel jménem Parallax s hrozbou, že zničí všechnu rovnováhu Vesmíru, leží osud a zkáza Země v rukou úplně nového člena, prvního lidského člena, který kdy byl mezi členy Green Lantern : Hala Jordana. Hal je talentovaný ale nafoukaný zkušební pilot ale má v sobě něco, co sbor očividně po celou dobu potřeboval : lidskost. To přinutí Green Lantern mít úctu k síle, která poprvé není spojena s prstenem, který dává super sílu. S pomocí kopilotky a dětské lásky Carol Ferris, může Hal rychle zvládnout svou novou moc a najít odvahu překonat strach a dokázat tak, že není pouze klíč k poražení Parallaxe. Stane se největším Green Lantern všech dob ... (oficiální text distributora)

Muž bez stínu 2

Muž bez stínu 2 (2006)

Zažijte nekonečné napětí s Christianem Slaterem (Interview s upírem, Pravdivá romance) v roli Michaela Griffina, který se po aplikaci experimentálního séra stává neviditelným zabijákem a nedobrovolně nad sebou ztrácí kontrolu. Propadá stále většímu šílenství a pomalu ve velkých bolestech umírá. Maggie Dalton (Laura Regan - Vyvolený), krásná a nadaná bioložka, je jediná osoba, která ho může udržet naživu. Ale když ji vláda využije jako návnadu ke Griffinově dopadení a sama se tak ocitne v ohrožení, nezbývá jí než se obrátit na Franka Turnera (Peter Facinelli – Král Škorpion), detektiva z oddělení vražd policie v Seattlu a požádat ho o ochranu. Griffin je však stále blíže smrti i naprostému zešílení a Turnerovi tak zbývá jediná možnost, jak Maggie zachránit. Musí sám sobě aplikovat sérum neviditelnosti a stát se také mužem bez stínu. Dvojnásobná porce akce, dvojnásobné vzrušení a dvojnásobná hrůza – to vše vás čeká v závěrečném velkolepém souboji, ve kterém se oba muži bez stínu utkají proti sobě. (oficiální text distributora)

28 dní poté

28 dní poté (2002)

Skupinka aktivistů, která bojuje za práva zvířat, vtrhne do laboratoře, kde vědci zkoumají opice infikované vzteklinou. Ochránci pustí opice z klecí ven, ty je okamžitě pokoušou a nakazí. Pracovník kurýrní služby Jim (Cillian Murphy) se probudí v nemocnici z kómatu a zjistí, že budova zeje prázdnotou. Zděšený a osamělý mladý muž nemocnici opustí, aby objevil celou hrůzu. Londýn se naprosto vylidnil. Někde jsou vidět umírající. Pak potká Selenu (Naomie Harris) a Marka (Noah Huntley). Virus zlikvidoval téměř celé město. Selena pozná, že i Mark je infikován smrtelným virem, proti kterému není obrany, a v pudu sebezáchovy ho zabije. K malé výpravě se přidává Frank se svou dcerou Hannah. Zásoby pitné vody docházejí. Skupinka hledá východisko. Po vyslechnutí zpráv o počasí získají informaci o vojenské jednotce kdesi mimo město. To by mohla být záchrana. Ale deprimovaní trosečníci netuší, kde na ně číhá ještě větší hrozba.Režisér Danny Boyle (např. Trainspotting, Pláž) předává prostřednictvím filmu divákům brutální vizi apokalypticky opuštěného Londýna a lidí, kteří se stávají tváří v tvář smrtelnému viru cyniky a ztrácejí emoce. Je to zároveň drsné poselství o tom, jak destruktivní je ztráta přirozené lidskosti. (oficiální text distributora)

Pterodaktyl

Pterodaktyl (2005)

V jícnu vulkánu hory Ararat dříme už miliony let strašlivé nebezpečí. Dvě expedice, které se pohybují v přilehlých lesích, o tom zatím nemají ani tušení. První, vědecká, pátá po ztracených a artefaktech a ta druhá, vojenská, se snaží na úpatí hory nalézt základnu teroristů. Brzy se ale plány obou týmů zúží na jediný, velmi jednoduchý cíl - přižití. V sopce se totiž právě probudila nejstrašnější pravěká monstra - pterodaktylové, kteří mají po vydatném spánku obrovský hlad. Přeživší členové expedice záhy zjistí, že ve hře nejsou jen jejich životy, ale také osud celého lidstva! (oficiální text distributora)

Supernova

Supernova (2000)

Kosmická loď Nightingale 229 vyrobená na počátku 22. století je záchranná loď, taková kosmická sanitka, která se po zachycení nouzového volání vydává na místa neštěstí ve všech koutech vesmíru, aby pomohla posádkám, které se ocitnou v potížích. Členy posádky jsou kapitán A.J. Marley, jeho zástupce a pilot Nick Vanzant, lékařka Kaela Evers, lékařský technik Yerzy Penalosa, paramedička Danika Lund a počítačový technik Benj Sotomejor. Loď může zasahovat i v desítky světelných let vzdálených místech, protože k cestám do takový oblastí vesmíru využívá technologie časoprostorových skoků, které umožňují překonat tyto vzdálenosti během několika vteřin. A právě z jedné velmi vzdálené důlní kolonie umístěné na povrchu objektu nazvaného Titan 27 přijde volání o pomoc. Posádka se uloží do speciálních kójí, které je mají chránit při skoku, jedna z nich je však poškozená a kapitán při skoku zemře. Velení převezme Nick Vanzant a společně s ostatními zachrání ze stanice mladého muže jménem Troy Larson. Ten byl vystaven působení mimozemského artefaktu, který způsobil, že omládl, značně zesílil a stal se odolnějším. Artefakt, který muž propašoval na palubu lodi je devítirozměrným objektem, který je schopen život zabíjet i vytvářet a Troy ho chce využít k dosažení obrovského zisku, ale Nick je odhodlán ho zničit, protože tuší nebezpečí, které by mohl artefakt představovat. Mezi Troyem a zbytkem posádky začíná střetnutí na život a na smrt. Současně začne loď přitahovat gravitace obří hvězdy, která by každým okamžikem mohla explodovat jako mimořádně velká supernova. (oficiální text distributora)

Zde můžete sledovat film Gravitace online a naprosto zdarma! Vyberte si megavideo, novamov, rapidshare, uloz.to, warez, czshare nebo sharerapid a stáhněte si ho download zdarma. CZ titulky k filmu a trailer jsou přiloženy. Je to opravdu skvělý film! Poslechněte a stáhněte si také Gravitace soundtrack k filmu download zdarma!.