Gravitace

Žánr: Sci-Fi    Rok: 2013      STÁHNOUTSHLÉDNOUT

Sandra Bullock ve filmu hraje doktorku Ryan Stone, skvělou lékařku – inženýrku na její první vesmírné misi. George Clooney ztvárnil vesmírného veterána Matta Kowalskyho, který velí svému poslednímu letu před odchodem do důchodu. Jenže během zdánlivě rutinní výpravy do kosmu dojde ke katastrofě. Loď je zničená a Stone a Kowalsky zůstanou ve vesmíru sami, odkázáni jeden na druhého a směřujíc dál do temného vesmíru. Hluboké ticho dává oběma jasně najevo, že ztratili jakékoli spojení se Zemí... a tím i jakoukoli šanci na záchranu. Strach se pomalu mění v paniku, zejména když si oba uvědomí, jak málo kyslíku jim zbývá. Přitom paradoxně jediný možný způsob návratu je pokračování v cestě do hlubokého vesmíru.(oficiální text distributora)

TRAILER K FILMU
MOŽNOSTI FILMU
SOCIÁLNÍ SÍTĚ

TAGY

Gravitace online ke shlédnutí. Gravitace download ke stažení. Gravitace cz titulky a český dabing. Gravity download, trailer, avi

DALŠÍ FILMY Z ŽÁNRU Sci-Fi
Hunger Games: Aréna smrti

Hunger Games: Aréna smrti (2012)

V troskách bývalé Severní Ameriky se rozkládá země Panem s nablýskaným hlavním městem Kapitolem a dvanácti okolními kraji. Kapitol jim vládne krutou a tvrdou rukou. Poslušnost si udržuje kláním Hunger games – zvrácenou televizní reality show, ve které každoročně jedna dívka a jeden chlapec z každého kraje nedobrovolně bojují o život. Šestnáctiletá Katniss chce zachránit svou sestru, která byla vylosována a nabídne svou účast dobrovolně. Do hry o přežití se přidávají i lidskost a láska… Dokáže přežít v divočině, když se všichni snaží o to, aby nespatřila další úsvit? (oficiální text distributora)

Zdrojový kód

Zdrojový kód (2010)

Když se kapitán Colter Stevens (Jake Gyllenhaal) probudí v sedadle příměstského vlaku, netuší, kde se tam vzal. Naproti němu sedí Christina (Michelle Monaghan). Colter ji vidí poprvé v životě, ale Christina ho očividně dobře zná. Colter Stevens zjišťuje, že se probudil v těle jiného člověka. Než se stihne z nastalé situace vzpamatovat, je vlak rozmetán silným výbuchem. V zápětí se Colter se objeví v podivném bunkru izolovaném od okolního světa. Přes obrazovku k němu mluví důstojnice Goodwin (Vera Farminga) a požaduje informace o všem, co právě viděl. Kapitán Colter Stevens se stal součástí náročné mise, jejímž cílem je odhalení útočníka, který má na svědomí výbuch vlaku, v němž se Colter ještě před chvílí nalézal. Atentátník plánuje mnohem větší výbuch přímo v srdci Chicaga a jeho dopadením tak může Colter zachránit tisíce životů. Tato vládní mise je založena na experimentu nazvaném Zdrojový kód, který Colterovi umožňuje na chvíli existovat v paralelní realitě - v těle Seana v chicagském příměstském vlaku. Seanovu identitu může využívat pouze osm minut, má tedy právě osm minut na odhalení bombového útočníka. Zdrojový kód zvládá poslat Coltera do stejného časového úseku vícekrát. Získává tak více času, ale situace se mu může snadno vymknout z rukou… (oficiální text distributora)

Push

Push (2009)

Pevně se připoutejte, protože vás skupina agentů s nadpřirozenými schopnostmi vezme na napínavý a vzrušující výlet. Dobrodružství začíná ve chvíli, kdy Cassie (Dakota Fanning – Válka světů), která vidí do budoucnosti, přesvědčuje Nicka (Chris Evans – Fantastická čtyřka) s telekinetickými schopnostmi, aby jí pomohl ukořistit kufřík s tajemstvím za miliardy dolarů. Aby předstihli vládní agenty, musí do akce zasvětit i Alyssu (Camilla Belle – 10 000 př. n.l.), která dokáže ovládat cizí myšlenky. Právě ona může být jejich spásou – nebo prokletím. Ve vedlejší roli dokonale strhujícího filmu Push se objevuje na Cenu Akademie® nominovaný Djimon Hounsou (Krvavý diamant). (oficiální text distributora)

Godzilla

Godzilla (1998)

Jaderné zkoušky v Tichomoří přinesly své ovoce. Godzilla, zmutované monstrum gigantických rozměrů, se vynořila z hlubin oceánu, aby změnila New York a další světová velkoměsta v hromady sutin. Armáda Spojených států je bezmocná a záchrana lidstva nakonec spočine na bedrech mladého vědce Nicka Tatopoulose (Matthew Broderick), který před vznikem podobného příšery dávno varoval a charismatického vyšetřovatele jménem Philippe Roaché (Jean Reno). Času věru není nazbyt, protože Godzilla nejenže ničí co jí přijde pod tlapu, ale možná se chystá přivést na svět malá godzillata. To se nesmí stát, protože potom by nastal konec lidské civilizace... (oficiální text distributora)

Stargate Atlantis: Rising

Stargate Atlantis: Rising (2004)

Pilotní film spin-off k seriálu Stargate SG-1. Před několika miliony lety na zemi žila rasa nazvaná Antikové. Ti ve svém letajicím městě Atlantis odletěli do jiné galaxie aby se zde usadili. Na konci sedmé sezony kdyz Goa'uld Anubis utocil na Zemi tak plk. O'Neill (Richard Dean Anderson) se svým týmem nalezl Antickou základnu na Antarktidě a pomocí zbraně umístěné v základně zničil Anubise a jeho Mateřskou loď. Poté je na Antarktidu převelena Dr. Elisabeth Weirová (Torri Higginson) kde spolu s Dr. Carsonem Beckettem (Paul McGillion) zjišťuje že antická zařízení dokáže ovládat pouze člověk který má vrozený Antický Gen. Díky Danielovi Jacksonovi (Michael Shanks) se podaří objevit adresu Atlantis ve vzdálené galaxii Peagasus. (RobColonel)

Chcete shlédnout film Gravitace online zdarma? Doporučuji vám tento web - Můžete zde stáhnout film zdarma nebo sledovat Gravitace online přes megavideo, novamov, warez nebo rapidshare. Je zde i soundtrack, titulky a trailer!