Pád Třetí říše

Pád Třetí říše

Žánr: Drama    Rok: 2004      STÁHNOUTSHLÉDNOUT

20. července 1944 byl spáchán ve Vůdcově hlavním stanu "Vlčím doupěti" (Wolfsschanze), atentát na Hitlera. Z bezprostřední blízkosti zažila tuto událost jeho osobní sekretářka GERTRAUD "TRAUDL" JUNGE. Poprvé se tak otřásla půda pod nohama kdysi šemocného "Vůdce" a všichni z jeho bezprostředního okolí poprvé pocítili šok. O devět měsíců později se Hitler přesunul do svého prostorného systému bunkrů na území Nového říšského kancléřství v Berlíně. Rudá armáda v téže době přistoupila k jeho totálnímu obklíčení. 20 dubna slaví Hitler 56. narozeniny v kruhu svých věrných spolupracovníků a svého štábu. EVA BRAUNOVÁ už s ním také několik dní žije v bunkru. HIMMLER, GOERING a stranické špičky se odsunuly do bezpečnějších částí Německa, zatímco HITLER nechce v žádném případě opustit své hlavní město.

TRAILER K FILMU
MOŽNOSTI FILMU
SOCIÁLNÍ SÍTĚ


TAGY


Pád Třetí říše online ke shlédnutí. Pád Třetí říše download ke stažení. Pád Třetí říše cz titulky a český dabing. Downfall download, trailer, avi

DALŠÍ FILMY Z ŽÁNRU Drama
Král zlodějů

Král zlodějů (2004)

Hlavním hrdinou je desetiletý ukrajinský chlapec Barbu, který žije v chudé zapadlé osadě. Se závanem velkého vzdáleného světa přijde do osady bývalý cirkusový artista Caruso, který chlapce koupí od rodičů a slíbí mu úspěšnou kariéru v cirkuse. Na jeho naléhání odkoupí i jeho starší sestru Mimmu a obě děti propašuje do Berlína. Tam však děvče potají předá do nevěstince a Barbuu nechá zasvětit do tajů krádeží a zlodějin. Mezi mužem a chlapcem se vytváří zvláštní vztah. Zpočátku Barbu Carusa obdivuje a slepě mu věří. Bývalý cirkusák zase v tmavookém chlapci vidí syna, kterého nikdy neměl a představí ho i své družce Júlii, tvrdě poznamenané dávnou nehodou v šapitó. Do bezcitné mašinérie obchodu s dětmi se míchají potlačované, dávno zapomenuté city a sny...Režisér Ivan Fíla se inspiroval skutečnými příhodami dětí, se kterými se setkal v Itálii a Německu začátkem 90. let. Slovenská filmová a televizní akademie nominovala film za Slovensko do širšího výběru na 76. ceny Americké filmové akademie Oscar v kategorii Nejlepší zahraniční film a na Zlatý Globus. (oficiální text distributora)

Purpurové květy

Purpurové květy (2007)

Přítelkyně Patti (Selma Blair) a Kate (Debra Messing) se scházejí na večeři, aby společně oslavily Katiny 33. narozeniny a povyprávěly si o svých plánech do budoucnosti. Náhle se však obě dívají do očí své minulosti. V rohu na opačném konci restaurace sedí jejich milenci z univerzitních let, kterým daly před dvanácti lety kopačky: Brian (Patrick Wilson), z nějž se od té doby stal úspěšný autor detektivek a Murphy (Ed Burns), jeho současný právník. Následuje série událostí, díky kterým si všichni čtyři uvědomí nebezpečí a ošidnost prvních lásek a poznají nepředvídatelnost druhých šancí. Ve svém osmém filmu za posledních jedenáct let se Burns vrací do své oblíbené čtvrti Tribeca a zároveň pokračuje v zájmu o současná témata: rodinu, přátelství, kariéru, ambice a lásku. (oficiální text distributora)

Philadelphia

Philadelphia (1993)

Andrew Beckett je právník. Mladý, brilantní právník. Homosexuál, infikovaný virem HIV. Svou nemoc dlouho tají, přesvědčen o tom, že s jeho službou klientům nesouvisí. A pak je jednoho dne propuštěn, údajně pro pracovní neschopnost. Ale Andy ví, proč přišel o místo. Připravily ho o ní předsudky, strach, panika a odpor. Diskriminace. Ví, že jeho čas je sečten, ale nevzdává se. Hledá právníka, který by mu pomohl v procesu s jeho mateřskou firmou - a nachází. Černý Joe Miller není tak úspěšný, jako býval Andy, ale jeho vytrvalá víra v právo z něj činí ideálního spojence. Přesto se však zdráhá přijmout Beckettův případ. Stejně jako obžalovaní, jako porota, jako všichni ostatní, i on nemá rád homosexuály, oškliví si je a štítí se AIDS. A snad právě pro svůj odpor nakonec přijímá, přesvědčen o tom, že ve městě, kde byla vyhlášena americká ústava, zaručují rovnost všech, nelze tento boj vzdát. Soudní spor začíná... Inspiraci k natočení filmu bylo údajně onemocnění blízkého přítele režiséra J. Demmeho na AIDS. (oficiální text distributora)

Bitva o Passchendaele

Bitva o Passchendaele (2008)

Snímek zasazený do kulis 1. světové války sleduje Michaela Dunneho (Paul Gross), který se s těžkým zraněním vrací z Francie domů do Calgary. V místní vojenské nemocnici pozná citově i fyzicky zubožený Michael krásnou a tajemnou ošetřovatelku Sarah (Caroline Dhavernas). Láska na sebe nenechá dlouho čekat. Krátce na to vstupuje mladší bratr jeho milenky David (Joe Dinicol) nečekaně do armády a odjíždí bojovat do Evropy. Michael cítí jako svoji povinnost vydat se za ním a chránit ho. Oba muži se tak spolu s mnohatisícovým zástupem svých krajanů ocitají na válečném poli u Ypres v bitvě známé jako bitva u Passchendaele. Filmový příběh vypráví o vášni, odvaze, odhodlání a hrdinství těch, kdo v ní tehdy bojovali, i těch, kdo milovali. (oficiální text distributora)

Zboží nebo peníze

Zboží nebo peníze (2001)

Iniciační dílo rumunské nové vlny spojuje road movie s thrillerem, aniž by překročilo minimalistická pravidla hnutí Dogma 95. Na své hrdiny i na publikum vymyslel Cristi Puiu různé pasti (podobně jako ve hře Člověče, nezlob se) a obratně režíruje druhý, neviditelný film v divákově hlavě. Organizuje stísňující honičku na dálnici (jako Spielberg v Duelu), když vůz našich hrdinů z neznámých důvodů pronásleduje červený džíp s agresivní posádkou. Pracuje s napětím za bílého dne v otevřené krajině, kde lze každého snadno dostihnout a zabít (jako Hitchcock ve filmu Na sever severozápadní linkou). Napětí graduje za nepřetržitého a neuvěřitelně banálního žvanění (jako u Tarantina). Zvuková kulisa je přirozená, zvuk kontaktní, hluk silničního provozu má znervózňující účinek. Ruční kamera těká z postavy na postavu, divákova identifikace s postavami nemá chybu. Čím je tento příběh realističtější, tím je neskutečnější; zároveň říká hodně o zemi, v jejíž privatizované ekonomice se každý hledí uživit, jak dovede. Thriller Zboží a peníze vznikl v okamžiku nejhlubší krize rumunského filmového průmyslu, kdy roční produkce klesla na jeden celovečerní snímek ročně. Domácí kritika jej přijala coby nejvýraznější prvotinu od debutu Nae Caranfila E pericoloso sporgersi (Nevyklánějte se z oken, 1993). Radovala se z úspěšného debutu tří mladých talentovaných herců. Chválila bezprostřední, ba vulgární jazyk dialogů (což zahraniční publikum nemůže ocenit) a schopnost přímého oslovení diváka. Rozpoznala radikální rozchod mladého autora s vyčerpanou estetikou šifer a alegorií, kterou za Ceauşesca kultivovali tvůrci předchozích generací. Na festivalu v Cannes (sekce Čtrnáctideník režisérů) si Puia poprvé všimla cizina. Avšak v rumunských kinech se na Zboží a peníze přišly podívat pouze 4 246 diváků a v domácím žebříčku za rok 2001 jej předstihlo devět obnovených premiér včetně Dáků (Dacii, 1966) od „dinosaura" Sergia Nicolaesca. Jak prohlásil kritik Alex Leo Şerban (1959-2011): „Jaký paradox: látka je svěží, herci jsou svěží, svěží jsou i repliky atd., ale publikum si svěží formu nepřeje; chce story ? la Hollywood…" Podle názoru Mihaie Chirilova (1971) zůstalo snobské publikum chladné, jelikož se nasytilo kaviárem (Tarkovskij, Kieślowski, Wong Kar-wai…). - Jaromír Blažejovský (Letní filmová škola)


Přijďte sem a sledujte Pád Třetí říše online zadarmo. Shlédnul jsem tento film a vybral jsem si z megavideo, rapidshare i warez! Jsou i nějaké titulky pro Pád Třetí říše nebo trailer ke stažení?. Je to skvělý film a doporučuji, abyste na něj zašli, poslechněte si i jeho soundtrack!